Ny informasjon

 
Vi har nå valgt å åpne for "Hent selv" bestillinger igjen fra og med mandag 20 April. 

Levering

Alle bestillinger sendes til deg fra vårt lager i Oslo.

(Vi driver ikke med dropshipping og lignende fra utlandet så det er ingen fortolling involvert når du handler hos oss.)

Normalt har du varene på postkontoret/postkassen 2-4 virkedager fra vi har sendt din bestilling (pakker til Nord-Norge kan ta lenger tid). Postkontoret gir deg beskjed når servicepakken kan hentes. Alle sendinger blir normalt overlevert Posten/Bring ca kl 13 mandag til fredag. Bestiller du før kl 12 på en mandag rekker vi normalt å få det med ut samme dag. Får du leveringsbekreftelse på din bestilling kl 16 på en fredag så blir sendingen din med ut førstkommende mandag. Har du spørsmål knyttet til din levering er det selvfølgelig bare å ta kontakt.

Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglementer. I tillegg, vil du bli fakturert for returkostnadene også vil vi ta kontakt med deg for å finne ut hva som var årsaken.

OBS! Har du forhandlerstatus gjelder egne vilkår for fraktpriser.

Pakker fra oss sendes med Posten/Bring. Alternativt bruker vi også budbil (Dønn Grønn) for levering til bedrifter internt i Oslo, men dette ordner vi i så fall manuelt.

Følgende fraktalternativer finnes når du er i kassen. Ikke alle alternativer vises og man må trykke på teksten "Klikk her for å vise flere fraktmetoder" for å få frem alt. Er fremsendingsmetoden grå betyr dette at alternativet ikke er mulig å på grunn av innholdet i kassen. Den kan overstige vekt/størrelse grensen vår brevpost eller at vareverdi er for lav for at gratis frakt blir tilgjengelig.

  • "Brevpost (delvis sporing)". Fast pris 39kr i Norge (egne vilkår for Svalbard). Dette er kun tilgjengelig for små og lette bestillinger som blir beregnet til å veie opptil 350 gram og maksimalt 7 cm tykke (inkl. emballasje). Her er det kritisk at du oppgir en gyldig postadresse da denne går direkte i postkassen din så lenge den får plass, ellers havner den på ditt lokale postkontor. Nytt nå i 2020 er at disse nå har delvis sporing og at vi har satt ned prisen vår. Den blir først registrert inn på terminal hvor opplysninger om vekt/mål blir oppdatert, siden får du SMS fra Posten når sendingen er lagt i postkassen din (eventuelt på postkontor).
  • "Servicepakke* m/sporing til postkontor". Fast pris på NOK 99 i Norge (egne vilkår for Svalbard). Da sendes pakken som Klimanøytral servicepakke med sporing til postkontor tilknyttet postnummeret du oppgir ved bestilling. Denne er vårt mest brukte alternativ og er tilgjengelig både for lette og tunge forsendelser (Maks 35kg). Her er det full sporing.
  • "Gratis frakt* m/sporing (fra og med 1000kr i varekjøp)". Vi tilbyr fri frakt i Norge for varekjøp fra og med NOK 1000 (egne vilkår for Svalbard). Da sendes pakken også som Klimanøytral servicepakke med sporing. Dette velges automatisk i kassen når vareverdien når 1000kr og er ellers ikke mulig å velge. Hvis du f.eks har lagt en del tunge varer for 950kr i kassen så er det normalt servicepakke til 99kr som er alternativet systemet velger automatisk. Total beløpet er i dette tilfellet 1049kr, men dette betyr altså ikke at du har fått gratis frakt og det må legges til varer for 50kr før dette slår inn.
  • "Posten - Bedriftspakke på dør". Dette er sendinger rettet mot bedrifter med full sporing og som leveres til arbeidsplassen i vanlig arbeidstid. Her tilbyr vi ikke fast pris så det som beregnes i kassen er faktisk pris basert på vekt. (Normalt er det mye gunstigere å booke budbil hvis det gjelder internt i Oslo så vi anbefaler at du tar kontakt hvis det er aktuelt)
  • Hent varene selv i Oslo - Etter avtale (Les om frakt for nærmere info). Dette mulig å velge uavhengig av hva du bestiller og viser til informasjon under for nærmere informasjon

 

Du er altså hjertelig velkommen til å hente varene dine hos oss i Oslo, fraktfritt til avtalt tid. Vi har lager på Teisen og er det noe som haster anbefaler vi at du slår på tråden så ser vi hva vi får til (94323149). Det er et eget fraktalternativ for dette i kassen som heter "Hent varene selv i Oslo", da vil du få en automatisk e-post når ordren er klar som du kan svare på for å sette opp en avtale. Obs! Har vi ingen avtale på forhånd kan vi ikke garantere at det er folk tilstede.

Bestillinger kan hentes etter avtale mandag til fredag mellom 10-18 på Teisen i Tvetenveien 32 (9-10 minutter fra Brynseng t-bane stasjon, ev at du tar t-banen til Helsfyr og bytter til 66-bussen og går av på Klosterheim (stopper rett utenfor bygget) eller 76-bussen og går av på Tveten Bru (ca 300 meter unna). Utlevering kan som regel ordnes på forholdsvis kort varsel frem til kl 17.

VELGER DU Å HENTE SELV, MÅ ORDREN DIN HENTES SENEST 2 UKER ETTER BESTILLING. Vi har dessverre ikke mulighet for å lagre varer over en lengre periode.

Are you an international customer?

Please contact us for further information on this page.   

Kunder på Svalbard
 
Post - I utgangspunktet samme priser som ellers.
 
Klimanøytral Servicepakke - Fast pris kr 328.
 
Ved varekjøp på over 1000 kr (eks. moms) tilbyr Be:Eco avslag på frakt på kr 168.
 
For å gi et godt tilbud til Svalbard ønsker vi å være fleksible, siden brevpost sendinger er vesentlig billigere å sende til Svalbard enn en servicepakke anbefaler vi kunder på Svalbard å ta kontakt med oss så kan vi vurdere å dele opp bestillingen for å få det over på post. Dette vil selvfølgelig medføre noe lengre behandlingstid.